In schoooool

Godmorgon godmorgon

Just nu står jag vid en av skolans datorer. Yes, ni läste rätt. STÅR! Man måste stå vid vissa datorer och ovanför datorerna står det en lapp - Här sitter vi inte.

Vilket jävla bullshit, varför inte?

Jaja, snart dags för lunch.  Haha jag tror att ni märker att jag inte har ett skit att säga just nu.

Idag hade jag i alla fall tänkt mej dagens outfit, någon video med massor av svar på era frågor och sen blir det väl endel sex.. om jag hinner med allt.

Later


Gammal bild, men den är vacker så jag bjuder på den


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Anonym

När ska du börja videoblogga?



Vi vill se stuumpan videblogg vi vill se.

2010-03-16 @ 05:40:39
Postat av: Anonym

När ska du frågestund?

Det är kul med frågestud.



Sen blir det väl endel sex säger du jaså.Det ser jag fram i mot.

2010-03-16 @ 05:43:52
Postat av: Latinos4life

Jag gillar din header stuumpan.Den är fin men också sexigt.

2010-03-16 @ 05:48:18
Postat av: Anonym

Var rakar du dig?

och med VAD rakar du dig?

2010-03-16 @ 17:09:00

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0