Hemma igen

Hej
Jag kom nyss hem, helt slut. Usch jag är så trött och sliten nuför tiden. Förut klagade jag på att jag hade för lite att göra, nu hatar jag att jag har så mycket att göra att jag inte ens hinner tvätta mina strumpor.

Jag vet att jag uppdaterar lite och jag vet att ni inte gillar det. Jag försöker så gott jag kan att pressa fram nya idéer och uppdatera så mycket jag kan. Nej, jag tycker inte synd om mej själv för att jag inte hinner med allt, gör inte det ni heller. Slöseri med tid.
Mitt liv är inte det bästa just nu heller men ni får mej ofta att le lite i alla fall  Många av er är otoligt gulliga. Jag önskar att jag visste vilka alla var.

Stort




Till alla er som vet att ni säger gulliga saker till mej, det värmer väldigt mycket mörka dagar


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0