Hemma, äntligen

Hej
Nu är jag äntligen hemma. Dagen har varit lång, precis som en vanlig dag i stuumpans liv. Jag är trött både psyiskt och fysiskt men för första gången på länge känner jag mej riktigt lycklig.

Jag har tyvärr inte haft någn möjlighet att uppdatera idag, det är därför det här är första inlägget, ledsen för det. För att gottgöra er lite i alla fall kan jag väl säga att en video är på väg. Grabbarna lär väl i och för sej bli besvikna för det är inte en hemmagjord porrfilm , inte den här gången heller.

En av er hade frågat om jag kan visa hur jag fyller i ögonbrynen. Sagt och gjort. Just nu laddas ett klipp upp på youtube och så fort det är färdigt kommer det upp på bloggen  .

Just för stunden håller jag på och dör av hunger så jag tänkte gå och fixa något att käka för ikväll och imorgon. Sen blir det fler inlägg

Vi hörs om ett tag

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0