Fyll i ögonbrynen



Dubbelhaka i all ära, sexigt värre


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Sandra

Hej stuumpan, tack för en bra blogg! :)



Jag har ett smart erbjudande till dig här! Eftersom att du börjar få ganska många läsare nu kan du få ganska bra förmåner från en sida jag är medlem på! Det är en sida som ger ut gratisprodukter i olika kampanjer! Asbra om du vill ha tävlingar eller bara recensera grejer i bloggen! :)

Och så måste jag samla lite rekryteringar ;$

Så du kan väl kika i alla fall :)

det suger förresten inte som typ alla andra, typ gratisbio haha!



https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=sandraa92

2010-03-12 @ 11:53:10
Postat av: Anonym

Visa hur man noppar dem och får fin form.. inte via bilder utan film.. (a) snälla. :* du är bääääst

2010-03-12 @ 17:34:40
Postat av: Anonym

tack för att du visade(var jag som frågade från början) ska köpa sån där ögonbrynspenna från HM nu !

2010-03-12 @ 20:46:24
Postat av: Roya

Fan va du är het i dedär sminket issa pissa, ha inte bruna linser till sånt smink, dina ljusa gröna ögon LYSER som Megan fox när hon har svart ögonskugga, JÄTTESEXIGT issa! :D Du har blivit så jävla duktig på att skugga!

2010-03-13 @ 13:28:57

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0