Dear Diary...

... I can't smile anymore. I wake up day after day, afraid of my smile.


Dear Diary. I know that something bad is going to happen if I smile, I'm afraid of my own smile. Scared, terrified. I don't know what to do. I sleep with tears in my eyes and I'm dreaming about what it's like to not wake up the next morning.


Dear Diary. Sometimes I feel like I have nothing to live for. I'm afraid of my own smile, cause I know that something bad is going to happen.
My smile is like poison or something, when I smile I know it's not long time left and then the tears come.


Dear Diary. The tears flow like a river, down the cheek. They taste like death and very deep anxiety. I pray night after night for help, nothing happens. The tears keep falling, I keep waiting for a real smile, a smile that doesn't scares the shit out of me


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: sofiiaofsweden.se ♡

haha av mej å belleofsweden så klart inte av alla i hela världen..

2010-03-22 @ 01:27:44
URL: http://sofiaofsweden.se
Postat av: djustd

Önskar dig en trevlig start på veckan!Kram :)

2010-03-22 @ 14:19:14
URL: http://djustd.blogg.se/
Postat av: Jenni

Du uppdaterar väääääldigt dåligt nu för tiden tycker jag. Och de är lite tråkigt , men keep it up !

2010-03-22 @ 15:53:22
Postat av: Johan

BIRA BIRA BIRA - BÄRS BÄRS BÄRS . BIRA - BÄRS . BIRA - BÄRS. BIRA BIRA BIRA BÄRS BÄRS BÄRS.. Vakna till här nu...

2010-03-22 @ 20:46:51
Postat av: piteasflicka

snälla hjälp mig och min pojkvän vi ska utomlands till våren men vi vet inte riktigt vars vi ska åka, det finns alternativ på bloggen. :D tack för hjälp

2010-03-22 @ 21:12:21
URL: http://piteasflicka.webblogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0