Café 60

Hej 

Kockan har passerat 00.00 och det är tisdag, och enligt min blogg är det 11 dagar kvar tills jag fyller år. Enligt mina beräkningar stämmer det mycket bra . Fan, jag hade helt glömt bort att jag fyller år snart. Först idag blev jag påmind om det när det började snackas om kryssningen igen. Galet.

 

Jag tänkte i alla fall fylla på med lite inlägg nu innan jag gör ett försök att sova.

 

Jag skrev ju i inlägget under att jag egentligen skulle fikat med två kompisar idag, men att det inte blev av. Jag fick plötsligt ett sms om att jag skulle komma till stan på en timme så det var bara flyga upp ur sängen, glömma allt vad plugg hette, klä på sej, sminka sej och kuta iväg till bussen.

Jag mötte upp Pauline i Vällingby och sen åkte vill till stan och mötte upp Mariam. Café 60 blev det . Jag är kortfattad för jag vet att dom flesta av er inte bryr sej speciellt mycket om vad jag gör på dagarna. Ni vill ha bilderna, eller hur?





Kul att träffa dom utanför jobbet faktiskt
Tack brudar, ni räddade min dag.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Anonym

FRÅGOR OCH SVAR OM SEX



Berätta om din allra bästa sexupplevelse?



Vad tycker du om one night stands?



Gillar du oral sex?



Vad blir du kåt av?



Vad är det bästa en kille kan göra för att få dig kåt?



Kollar du på porr?



Tycker du om sexställningen rida?



Hur gör du? sexställningen rida?



Är det nedvärderande att suga av enligt dig?



Hur ofta har du sex?



Kommer du ha tjej sex i framtiden?



2010-03-30 @ 01:31:11
Postat av: Anonym

SEEX



DEL 2



När blev du av med oskulden? När?hur?var?



När hade du sennast sex?



Brukar du onanera och sånt och i så fall hur?



Vilken kille var du sennast naken med?



Hur många har du haft sex med?



Tips på några sköna sexställningar?



Vad tycker du? Föredrar du din sexpartner rakad eller orakad?



2010-03-30 @ 01:49:58

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0