Bloggtorka

Hej
Jag är grymt ledsen för den dåliga uppdateringen. Mitt internet har strulat och jag har haft fullt upp med att försöka bygga upp det som har rasat i mitt liv.
Jag skulle beskrva mitt liv just nu som en riktigt smal, ostabil bro av rep, som går mellan två höga berg. Jag står mitt på den smala bron och ett enda misstag gör att bron går sönder och jag faller ner flera 100 meter i ett iskallt hav med absolut ingen återvändo.

Dramtatiskt, något. Just nu är det så det ser ut. Jag är så jävla trött på alltihop.

Jajja, jag kämpar på.

Idag hade jag mitt första event på jobbet. Det gick nog helt okej i allafall

Jag har lite bloggtorka just nu också, typiskt. Jag ska försöka hitta lite ispiration 

Om du vill se något speciellt, skriv en liten kommentar.  Då hjälper du mej också


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Johan

ja det här är ju helt oförlåtlig.. en hel helg utan inlägg... har bara suttit och uppdaterat internetfönstret hela tiden... Svider i fingrarna och musarmen.

2010-03-14 @ 09:39:47

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0