Come back

Hej

Förlåt, det har gått en vecka sen jag bloggade , jag vet! Nu har jag fixat en tillfällig lösning som jag kan ha ett tag sen får jag kommma på något nytt.

Det som har hänt är helt enkelt att min älskade lap har fått sin bildskärm krossad. Nu är det alltså dags att shoppa ny dator och det gör man ju inte bara sådär. Jag kommer antagligen göra det när jag kommer tillbaka från Spanien så fram tills dess får jag hålla på med mina tillfälliga lösningar.

 

Jusste! Jag måste näsan börja med att tacka för alla mail också. Otroligt söta många av dom, och på frågan när min blogg kommer tillbaka blir svaret att det är en sak jag fortfarande jobbar på, men förhoppningsvis håller den nuvarande lösningen ett tag i alla fall.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0