En kväll med Carre och Indi

Igår hade jag en SJUKT KUL kväll!
Egnetligen vet jag inte riktigt vad som var så jävla kul. Först var det lite stelt, sen var det kul, sen blev det långtråkigt, sen blev jag hungrig, sen blev det lite kul igen, sen blev det bråk.. Så tja.. men summan av det hela blir SJUKT KUL kväll.
Jag var med Indi och Carre.

Först åkte vi in till stan coh bestämde oss för att ta några billiga bärs på Dovas. Sen blev jag hungrig och då gick vi till Kungshallen där grabbarna slängde in mej på kebaben. När jag hade käkat trog vi vidare till Harry B James och där blev vi kvar resten av den kvällen.
Runt 00.30 började vi röra oss hem efter att det blev lite bråk.

Jag tänker inte nämna så mycket om igår i det här inlägget, jag säger bara att om jag kunde spola tillbaka klockan skulle jag göra det, för det där kommer aldrig mer att hända.

 










Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0