Stuumpan svarar: Sommarsex

          



Hej,

Gillar din blogg skarpt. Längesen du hade "Stumpna as a teacher". Vore det inte dags nu? Vad gäller nu inför sommarsexet? vad bör man tänka på?

Ha de gott!!


Tack för lilla komplimangen, kul att du gillar bloggen.
Stuumpan as a teacher planeras, men eftersom jag har semester om några dagar kommer även teachern att vara borta. En till film kommer så småningom. Men det krävs tyvärr lite mod också. Men det kommer det kommer. Förra avsnittet blev så omtyckt så man är ju nästan tvungen att köra ett till.

Vad gäller sex i sommar säger jag väl ungefär såhär: det är samma året runt, knulla inte bara med det som sitter mellan benen utan också med huvudet. Är det smart att knulla oskyddat med en som haft sex med 53 personer och aldrig kollat sej för könssjukdonar? Det väljer man själv.
För övrigt tycker väl jag egentligen inte att det är något speciellt med att det är sommar, mer än att solen gör en förjävla kåt.
I slutet av sommaren kommer klamydiamåndagen, gå dit och kolla er för säkerhets skull. HIV tycker att vi lämnar hos hororna i Thailand, jag tror att många av er håller med. Ooops vad hård jag var nu.
Ni fattar vad jag menar. För övrigt tycker att jag sommaren är den perfekta årstiden för lite härligt sex utomhus. Testa i vattnet, på ängen, på stranden, i skogen eller på ett berg. Mysigt värre och desto svårare att desta på vintern. Ha alltid en extra kondom i strumpan, man vet aldrig när det slår till.
"Plötsligt händer det"

 

Den här är till er killar, lyssna noga:

 


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0