Party night

Igår var vi ute och firade Rpya som precis har fyllt 18  Det var ju röd dag så vi misstänkte att det skulle bli svårt att hitta ett öppet ställe. Jag blev desutom lite besviken när jag såg att vårat B-stället till förkrök har sommarstängt. Det varkar vara många ställen som stänger över sommanr. Trist för er som fyller 18 i juli.. ni kommer inte kunna njuta speciellt mycket av det.

Jag spelade i alla fall in en liten videoblogg på vägen



Eftersom Viper var stängt blev det förkrök på Dovas istället. Efter Dovas hamnade vi på 54. Det var faktiskt jävligt schysst drag där igår, till och med musiken var bra .

Jag säger bara tequila och jäger.. resten får ni lista ut själva.






Tyvärr har jg inga bilder från 54 för alla är i Royas kamera.

Det blev en galen kväll i alla fall. Jag tror att vi landade hemma hos mej vid 5-tiden.

 


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Pelle

Söta ni är.



Teguila och jäger, det var en jävla blandning. Men fulla och goa blev ni hoppas jag.

2010-06-27 @ 21:40:03
Postat av: Anonym

Snuttan!

Hur har du fått ett så fint och långt hår?

Det ser friskt och fint ut. Hur gör du?!

Vad använder du för saker? :*<3



älskar din blogg! bästa bloggen!

2010-06-28 @ 14:18:26

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0