Nya sneakers

Igår hämtade jag ut ett 20 dagar sent paket! Jag vet inte vad det är men jag och internetshopping verkar inte vara så bra kompisar. Mycket av det jg beställer kommer senare än vad det ska. Men men, bättre sent än aldrig brukar man väl säga.

Det som låg i paketet var i alla fall mina eterlängtade sneakers från Le coq sportif. Det hade varit kul att ha kvar förra årets med guldmärke, men någon verkar ha slängt dom så det blev till att köpa nya. Nu finns inte guld längre så det blev silver, inte mej emot egentligen.

Snygga är dom i alla fall



                                ♣ Sneakers - Le coq sportif - 499 kronor - Zoovillage

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0