Min plan

Eftersom jag nu inte kan ha en surface i naveln, vilket är jävligt tråkigt, har jag ju satsat på an Anchor som ni redan vet. Anchor är oftast en vanlig diamantprick i olika färger och häöngande smycken är otroligt sällsynt. Varför? Jo, för att Anchors ä inget hängande. Men er avsedda att göras på plana ytor och hå behöver man ju inget hängande. Men nu har ju människor börjar göra Anchors lite här och var och därför har man börjat tillverka hängande smycken. Det är tyvärr fortfarande sällsynt men jag är på jakt. Det här är min plan:



Ett hängande smycket täcker mitt ärr oc gör att det ser ut som en vanlig surface. Det känns bra  Dessa smycken hämtas vanligtvis av våra stora studios  i Las Vegas, nu är dom slut nästan överallt.

Jakten på ett hängande anchorsmycke har bara börjat

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Pelle

Hej igen,



Snygga lårhöga stövlar du har på dig i headern.

Tycker det är jävligt sexigt. Känns nästan lite porrigt Har du mer bilder?

2010-06-27 @ 22:06:53

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0