Midnattsvisning av Twilight saga

Igår var jag och Roya på midnattsvisningen av Twilight, New moon och den efterlängtade Eclipse.
Så vitt jag vet var vi i våran salong dom första i hela sverige, vissa påstår till och med första i hela världen men det tror jag inte riktigt.

Det spelar ingen roll, huvudsaken är att natten rockade stenhårt!

Vi började allt med varsin sallad på Sandy's, självklarhet för mej. Jag älskar deras mixsallader, speciellt den som jag mixar

Jag var så jävla hungrig så jag käkade upp halva salladen innan jag klarade av att ta en bild

Jag vet ärligt talat inte riktigt vad som hände, men på något sätt råkade vitill och med komma öfrsent till första filmen, även fast vi hade strosat runt i närheten i nästan 2 timmar.
Salongen var fullsatt och bredvid mej satt en plufsig tjej som tryckner ner en hel popcornkartong i kaggen på mindre än 20 minuter, sen drack hon två flarror med något drickbart och en jävla macka. Värre var att hon bölade en stor del av New moon, bara för att Edward stack och sen skrek hon varje gång Edward var i bild. Jag stormtrivdes med den bruden kan jag säga!

Filmerna var riktigt bra. 1:an och 2:an har man ju sett tidigare. Eclipse har en stor sak i sej som gör att den är den bästa av dom 3 filmerna som kommit ut, men jag har jävligt svårt att bestämma mej. Gillar ni Jake kommer ni älska Eclipse, ni som inte sett den än.

Själv ska jag ju gifta mej med Jake/Taylor.. han vet bara inte riktigt om det än.



Vem vill inte ha en modig varg till snubbe liksom?! Jag bangante!
plus att han är musklig.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0