Home sweet home

När jag vandrade hem idag såg jag det här och var bara tvungen att ta en bild på det



Det är svårt att tro men mellan alla dessa träd är det faktiskt en lång gata med radhus på ena sidan och villor på andra sidan. Helt otroligt att det inte går att se ett smack nästan. Det enda man kan se är lite av två radhus och flaggan från våran tomt. Flaggan är det enda man ser från mitt place. Det vita tillhör radhussidan

Vi med några norska gener och några droppar blod från skottland tycker att svenska flaggan är för fin för att låta den ligga i ett skåp. Den ska hänge och fladdra fritt i luften.
Jag hörde att svenska flaggan är rasistisk. Jag vet inte när jag hörde sämre skitsnack senast!

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0