En lång dag

Hej

Idag har jag hållt min planering ganska bra tycker jag.. bortsett från att jag inte har pluggat någon teori över huvud taget. Istället för det shoppade jag  Jag tyckte att det var roligare!

 

Idag har det varit en bra dag, bortsett från att jag har gjort av med för mycket pengar. Usch jag vill inte ens tänka på det  Men det är bra för bloggen, jur mer pengar jag gör av med desto fler inlägg blir det. Tänkte skriva några inlägg nu innan jag går och lägger mej. Jag har en lång dag imorgon också. *Suck*


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0