Bartömning på Chaplins

Förra lördagen var det bartömning på Chaplins. Trots incidenten veckan innan var jag där.
Jag tänker inte nämna kvällen speciellt mycket för det finns inte mycket att säga. Jag och Mariam körde galet förkrök på tråkiga Viper innan. Tja, ja vi gillar inte Viper, men när allt kostar 19 kronor är det svårt att hålla sej därifrån

Jag tror att jag brände ungefär 160 spänn under den timmen vi var där, och då har man ändå druckit en del  Jag tror att jag körde 5 shots och 3 cider. Jag hann också med att som vanligt ragga upp tjejer. Den gången raggade jag upp 2 tjejer på toaletten.. haha naaaazty. Fick den enas nummer.. vi har i och för sej inte hörts sen dess.. men ändå



Jag fick förresten ett sms från Chaplins härom dagen. Dom har tydligen bara klappat igen Kungsgatan 50. Det fattade jag inte först. Nu håller dom till på Kungsgatan 15 istället. Jag stod tydligen med på deras lista.. utan att ha skrivit upp mej. Undrar om gamle Chaplin mår helt bra


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0