uukej

Emelie om DAG 3:

Du vet väl att ALLT som bjuds på utomlands är utspätt?
I en shot är det typ 2% alkohol...

Svar: Forklara garna vad du ville ha sagt med den dar kommentaren.. Alltsa.. arligt talat skiter jag fullstandigt i vad som ar utspatt och inte. Shottar ar en kul grej. For ovrigt ar det inte helt fel om jag far i mej lite alkoholfritt  Nej men seriost.. las din kommentar en gang till. den ser bara allmant lojlig ut. Jag far val dricka vad jag vill och jag far val tycka att det ar kul att kora gratisshottar med baragaren om jag vill.. eller??

Btw.. 2%?? ar det sa mycket? jag trodde att dom var fria pa alkohol helt. Aja lattlurad som jag ar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: oskuld

är man trångare där nere för att man är liten och smal än om man vore längre och större?

2010-07-19 @ 23:58:50
Postat av: maria s

hej! jag har just fått veta att jag ska gå thorilplan (såg att du går där) vet ingenting om skolan, vet knappt vart den ligger :P

men iallafall du som går där, snälla kan du berätta lite. typ hur lärarna, människorna, klasserna och allt är? är det bra stämmning, mkt fester? vilken linje går du? finns det snygga killar?



snälla svara på något, jag är skiträdd att jag inte kommer trivas, ska ju ändå gå där i 3 år :O kram :)

2010-07-21 @ 00:33:24

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0