DAG 2

DAG 2
2/7-10

Dag 2 borjade med att jag vackte Emilia, tryckte i henne lite frulle och sen gick vi ner pa stranden. Forsta dagen pa stranden var nagot molnig men andra otroligt varm. Det var perfekt for oss vitingar som inte hade nagon direkt lust att branna oss forsta dagen

Jag var tvungen att ta lite bilder pa Torremolinos underbara palmer, ni far se 2 bilder





Efter nagra timmar blev vi sjalvklart hungriga och letade upp ett stalle att kaka lite lunch pa.

Det blev spaghetti boloñes




Vackra lilla jag kakar min spaghetti boloñes



Efter det gick vi hem, vilade ett tag, rokte vattenpipa, kakade lite middag och sen borjade vi gora oss i ordning igen.
Vinet drogs fram igen





Jag ar ganska duktig pa att bjuda pa mej sjalv







Jag vet att jag i videon sager att vi ska till ett stalle som heter skàl. Det var totalt fail, istallet letade vi upp Tinas bar, det visste jag var ett sakert kort. Och om det var!



Emilia forsoker.. vada?



Jag forsoker... vada?



San francisco och Screaming orgasm. Mums!



Vara Long island Ice tea.. inte en gang till.  Fullstandigt livsfarlig!



Emelie blandar vara Long island Ice tea pa Tinas





Älskar Emilias: "Helt borta, helt borta!" haha så jävla skön


Nar vi suttit ett tag pà Tinas bar akte vi vidare till Benal Madena. Vill man hitta parties aker man dit och till Puerto Marina.
Partade vi?
Om vi gjorde!
For inte ens 100 kronor fick vi 2 valfria drinkar och 2 shots var! Billigt?!
Det blev sex on the beach och nagon halvskum shot (X2).





Sex on the beach.. MUMS!












Dansade en stund med nagon spansk snubbe. For den stunden trodde jag nog att jag var duktig . Kan forsakra alla om att det dar var det enda och mest intima jag kommer fa pa hela semestern

Jag vet inte nar jag var sa full senast. Mina videoklipp ar ratt bra bevis pa den saken








Nästa morgon hittade vi en halvt uppäten gurka i kylen. Först fattade vi inte varför men när vi kollade igenom min kamera fick vi svaret. Jag kom inte överhududtaget ihåg vad jag hade sagt i klippet så det var minst sagt underhållande att kolla på det.

Jag lovar att min engelska inte är riktigt så dålig som i videoklippen. Jag tror att jag blir lite nervös framför kameran.. eller något åt det hållet. Jag gillar våra galna videoklipp i alla fall.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0