DAG 1

DAG 1
1/7-10

Den första dagen handlade mest om att hinna i tid till bussen som gick fràn stan till Skavsta, sen sitta där och vänta och sen änglign ga pa planet. Det later trakigt men nej, vi har aldrig trakigt vi!

Pa flygplatsen sysselsatte vi oss genom att ata





Nagot som fascinerade mej otroligt mycket var det har:



Hur kan man roka inomhus utan att riktigt roka inomhus? I'm confused!
Det gick tydligen bra i alla fall for det luktade inte rok nagonstans pa hela flygplatsen. Det dar behover jag nog fundera over lite mer




Pa flyget kunde man kopa "icke-rykande-cigaretter". Smekeless hette dom.. fyndigt va, haha.

Var vi tvugna att testa?
JA
Var vi tvugna att posa sa fult vi kunde med dom fyndiga grejerna?
JA





Vem lyckades bast? haha

Val framme pa Malagas flygplats var det dags att hitta till pendeln. Aven det gick galant, trots att det var ungefar 5 ar sen jag var dar sist.








Efter en tids vantan kom antligen taget. Jag maste saga att pa 5 ar har Spanien verligen frachat upp sina tag! Jag var riktigt imponerad. Jag kanner att vi i Sverige kanske borde folja detta exempel lite. Bredare tag och med skarmar som visar bade vart man ar, nasta station, slutstation, tid och dessutom temperatur! That's what I call high tech!





Val framme i Torremolins tog mitt lokalsinne oss till busshallplatsen, vi akte fel, fick ta taxi och efter mycket om och men landade vi antligen.

Det var historien om hur Emilia och Issa tog sej fran Stockholm till Torremolins den 1:a juli 2010




Senare pa kvallen skulle vi ut och promenara. Jag tog inte med mej kameran sa jag far beratta istallet. Vi hamnade pa en otorligt mysig bar. Efter nagra glas vin hemma pa uteplatsen och sen en Sex on the bech och en Piña colada kan jag saga att firandet av forsta kvallen kallas LYCKAT.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Roya

Åh herregud vad jag brinner av avundsjuka just nu!!



Ja önska va där! Jävla donken som inte gav mig tillräckligt hög lön! :(

2010-07-05 @ 00:51:53

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0