Want it so bad

Nu när allt är lite deppigt behöver man något att se fram emot.. det har jag ju inte egentligen, så jag får försöka skapa mej något att se fram emot.

Just nu är det körkort som gäller. Mitt mål är att ha körkort till sommarn. Får se hur det går. Nästa mål blir väl att skaffa bil, hur jävla dyrt det än är. Farsan säger att långt ifrån alla har råd med bil, han har säkert rätt. Klart han har. Men det beror ju på vad man prioriterar.

Folk får säga vad dom vill, jag ska ha en cab. Vad sägs om den här? Hur fin som helst.



Gud vad töntig jag låter, som ett litat barn som bara vill ha utan att tänka ett skit på någonting. Den ser bra ut, den vill jag ha typ  Aja whatever. Man kan väl få drömma lite, det är ju det enda jag har just nu

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

Sån tänkte jag köpt innan =)

2010-01-28 @ 20:53:27
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0