I en sexbutik

Dagens depp:
Efter skolan åkte jag, Emilia och Roya in till stan och käkade på Burger King. Sen satt vi i evigheter och snackade fram och tillbaka om vad vi skulle göra. Det slutade med att vi gick till lite olika sexbutiker. Vi började med Flirt/Heart beat. 

Jag brukar alltid vara först med att föreslå sexbutiker. Det är så himla kul att bara gå och kolla på alla skumma grejer som folk uppfinner. Men idag var jag verkligen inte på humör Vi kom in till Flirt och dom ville direkt ner till nedre våningen, Jippi. Juppi med många utropstecken, och nej jag menar det inte.
Dom gick och klämde på alla möjliga grejer som dom skulle använda med sina killar. Själv satte jag mej i trappan. Mer än hälften av alla prylar var egentligen anpassade för mej och folk i min situation- Singel.

Men jag vet inte, jag gillar inte riktigt det där med att "göra det själv". Jag vet inte vad det är. Det känns bara konstigt att ligga där i mörkret och hålla på med sej själv bara för att.. för att vadå? Komma så man kan somna sen? Waist of time.
Så nej, jag satte mej i trappan och där satt jag tills dom hade kollat klart. För varje minut som gick blev jag bara deppigare och deppigare och tillslut kände jag hur tårar började tränga fram.
Varför?

Jag antar att svart är att det var ju inte längesen jag stod där själv och planerade på vilka sätt jag skulle överraska min snubbe. Jag hade så många roliga idéer och jag vet att han hade gillat varenda en. Men han bara försvann, det gick så himla fort.
Kul för dom två att dom fortfarande har en anledning att klämma på varenda dildo i hela affären.

Jag saknar att kunna göra det. Vill du bli min nästa kille? Lämna en ansökan á la Kissie.. Ha ha


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0