Stockholms tingsrätt imorgon

Nu tänkte jag sova. Klockan är halv 1 och om några timmar är det upp och jobba som gäller. Efter det ska jag försöka ta mej till Stockholms tingsrätt och lyssna på ett mål.. Skitkul, jag hatar dej Staffan! Jag har fucking lov.

Min idiotiskt luddige lärare tvingar mej att gå på ett rättsfall på lovet, eftersom jag tydligen gjorde en urusel och helt värdelös rapport av det första målet, hans egna ord. Visst låter det som en helt underbar lärare?

Nu måste jag bara ta reda på hur man kommer till Stockholms tingsrätt, det har jag såklart förträngt.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Jeanette Lindvall - FOTOBLOGGEN

ajdå, lite jobbigt lärare. Men hoppas rättegången blir intressant iaf :)



Ha det bra

Kram

2010-01-05 @ 18:20:49
URL: http://www.sunstreet21.devote.se

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0