Stockholm Kickboxning imorgon

Nej hörni. Klockan börjar närma sej 00.00. Dags för mej att plugga lite innan jag ska få några timmar sömn. Yes, så ser mina dygn ut numera. Det blir en hel del plugg på nätterna.
Imorgon ska jag provträna på Stockholm Kickboxning.. Om jag vågar. Kanske fegar jag ur. Hoppas inte det, jag har verkligen saknat att slåss så nu vill jag komma igång igen. Dessutom vore det ju inte helt fel att träffa lite nya människor och dessutom får man ta i lite extra, eftersm många där är killar.

Ska bli kul att se hur det kommer gå för mej. Jag är inte ens 1.60 lång och där ska jag försöka puckla på biffiga killar. Dom kommer ju garvar åt mej. Hahah.

Misstänker att det kommer se ut ungefär såhär:



Jag ska då föreställa den lilla vovven. Aja får se hur det går.

Jag för ett halvår sen:



Gud vad trött jag var. Usch jag minns det där passet. Jag hade ont i hela kroppen efteråt och som tur var var Carre med, jag minns att han bar mej hem för att jag inte kunde gå. I andra klippet skadar jag ena foten som värst. Det syns inte för att jag är för envis för att sluta så jag fortsätter. Efter passet la jag mej på mattan och sen kunde jag inte ställa mej upp för att jag hade så ont i foten. Inget roligt pass

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Anonym

Jättefin blogg!

Det är så att jag håller på med ett nytt projekt till min blogg, där jag ska utse veckans blogg!

Om du vill vara med ska du kommentera min blogg och skriva någonting om din blogg!

2010-01-18 @ 17:55:43
URL: http://lasarahs.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0