Söndag

Godmorgon godmorgon

Så var det söndag igen, blä!

Jag måste verkligen verkligen verkligen plugga. Ni anar inte hur mycket jag har att. Jävla skit att jag är så extremt duktig på att skjuta upp allt. Nu sitter jag här med hur mycket som helst att göra.

inom rimlig tid. Men man måste ju vara på ett visst humör för att klara av att skriva det på ett bra sätt. Antar att det är bäst att skriva på morgonen för jag vaknar varje morgon med tårar i ögonen. Det vore en lögn att säga att jag inte vet varför men min stolthet håller mej tillbaka och det kommer nog dröja innan jag går ut med allt rakt på sak. Ni vet hur jag är, jag smyger fram saker med korta texter som knappt går att förstå.



Min nya favoritbild


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Patrik

Jag vill ha min puss nu!!! Annars jävlar.. :)

Känner du stress? Jag hade ångest, depp och fick panikkänslor då och då. Hittade meningen med livet och nu fokuserar jag helt på det. Därför är jag mer :) idag än förr.



Ångest inför framtiden? Vet du vad du vill arbeta med? Ta inte sådant där för allvarligt. Systemet är en jävla bluff som bara gynnar de på toppen. En form av slaveri. Här i Sverige har vi ju det ok jämfört med de flesta andra länder. Mycket kommer förändras kommande år - 2012-grejen eftersom ekonomin inte kan fortsätta växa.



Puss o kram

2010-01-17 @ 12:42:56
Postat av: Leah - Inte bara en sexblogg

Sv: Som jag har sagt förut så gillar jag inte dina sextips då du kopierade från girltalk. Jag har inte heller kollat in i din blogg sedan dess, jag har fått förfrågan att börja med en ny kategori, dagens sexställning. Då gjorde jag självklart det och sökte runt på bilder som kan visa de sexställningar jag rekommenderar. Hittade då den sidan men jag kopierar inte från den sidan heller, jag lägger ut bilden och beskriver hur sexställningen är. Jag tar dock deras 3d bilder för att de visar ställningen jävligt bra! Det står deras hemsida (källan på bilden), sedan om du tar också från den sidan är väl din egen sak, bilder är bilder.



Kul att du fortfarande tittar in på min blogg även fast du inte gillade kontruktiv kritik från mig. Nu har du fått min svar och jag hoppas att du är nöjd med svaret.



Ha en trevlig dag!

2010-01-17 @ 14:33:59
URL: http://leahstankar.blogg.se/
Postat av: Leah - Inte bara en sexblogg

menar såklart mitt svar och inte '' min svar''. Blir väl lite slarvfel när man skriver fort xD

2010-01-17 @ 14:34:48
URL: http://leahstankar.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0