Sista inlägget

Klockan är redan 02.30. Jag ska upp om några timmar för att åka tillbaka till Stockholms tingsrätt, den borde väl vara öppen imorgon? Då är det ju ingen röd dag.

Efter det får vi se vad jag hittar på i några timmar. Jag borde verkligen plugga. Det ligger en stor hög med böcker från skolan här och jag har inte ens öppnat en enda bok under det här lovet. Och jag som skulle vara duktig. Men sådär tänker man ju alltid, men sen kommer saker emellan. Jag har i alla fall jobbat mycket så det blir kanske en rolig lön den här månaden istället.

Nu måste jag hur som helst sova.

 

Hörs imorgon igen.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Josefine

undrar bara om du kan ge tips om hur man hur kan gå vidare när man blivit sviken av en kille hårt?

2010-01-07 @ 02:57:52
Postat av: Classy

Hej min sötnos. Va på tok för länge sen! Jag hoppas allt är bra med dig :D

2010-01-07 @ 12:37:41
URL: http://nathaliesjobeck.blogg.se/
Postat av: ida myrin ♥

söt :)

2010-01-07 @ 12:54:08
URL: http://myrins.blogg.se/
Postat av: .

det du skrev till teenpregnant.blogg.se tycker jag var totalt onödigt. Det är säkert många som ångrar att de skaffade barn i tidig ålder, men det är hennes eget val. Om hon väljer att ge upp sin ungdom för ett barn är det upp till henne. och hon har säkert tänkt igenom detta mer än du tror. bara för att hon är 14 är hon inte dum i huvudet.

2010-01-07 @ 14:42:43
Postat av: ERICAPERZZON

Söt du är och snygg blogg!:)



Svar: Tusen tack för din kommentar!:)

Håller med om håret, har dock aldrig hört att det är porrigt själv;P

Segt att inte få ha långa naglar:/ dock så har mina gått av nu i vinter. Dom vill ha sol och värme;P



/E

2010-01-07 @ 22:04:01
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0