Oops, she did it again

Hej

Jag har jobbat hela dagen, men nu är jag i alla fall hemma och snart måste jag börja göra ett tappert försöka att tvinga mej själv att plugga. Jag tror jag vet hur det kommer sluta. 

Kollade nyss min mail och hade fått det här:

Bilderna som hon bifogade är dessa



Hennes inlägg

Mitt inlägg



Hennes inlägg
(Liten kommentar till hon som försöker visa att hon kan, ,men inte kan ett skit. Saker som handlar om personlighet och utseende är SJÄLVKÄNSLA. SJÄLVFÖRTROENDE handlar om att tro på sej själv, att man tror på att man kan lyckas med det man vill här i livet. Att skriva att man är snygg gör inte att man vinner ett Vasalopp. Däremot har SJÄLVFÖRTROENDET en stor del i det. Men det är jävligt bra att hon försöker i alla fall. Kanske ökar det hennes SJÄLVFÖRTROENDE. Men att intala sej att man är snygg handlar 100% om hur man känner för sej själv och i sej själv- SJÄLVKÄNSLA. Det hörs till och med på namnden:

SJÄLVKÄNSLA- hur man känner för sej själv (vad man tycker om sej själv)
SJÄVLFÖRTROENDE- Vilket förtroende man har för sej själv (hur mycket man litar på vad man kan)

Mitt inlägg

Fast jag verkar ju ha mer fantasi än henne, tacka fan för det.

Om man läser hennes hatinlägg till mej så lär man se att det står att hon har kollat igenom min blogg för att se om jag har härmat henne med något. Tja,  på vägen verkar det som att hon har hittat lite saker hon mer än gärna vill skriva om. Jag säger inte att hon inte får, jag bara går emot hennes dåligt bortförklaringar och idiotiska anledningar till att skriva som hon skriver både på sin blogg och till mej personligen.
Efter ordande i evigheter har hon fortfarande inte fattat vad jag menar. Hon är verkligen korkad, PÅ RIKTIGT!

Jag har kollat så Linns tips stämmer, klart att det gjorde.
Tack för tipset Linn och för den fina raden i slutet, det värmde

Hon säger att hon hatar min blogg, det gör hon tydligen inte...


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0