Onsdag

Hej

Till att börja med får jag väl säga att jag tycker att det är jättekul att så många svarade på min lilla undersökning. Jag trodde att alla skulle var riktigt tråkiga och inte svara och att dom som faktiskt svarade skulle vara lite mindre tråkiga och säga nej bara för att.

Men det var ju faktiskt riktigt många som svarade ja  Jättekul, jag ska försöka fixa till en sån video

Just nu håller jag på och ska fixa med dagens outfit så snart kommer det. Jag shoppade lite idag också så jag lägger in det snart


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0