Nytt smink

Jag kom på att jag härom dagen köpte två nya ögonskuggor och glömde bort att lägga upp det på bloggen.
Innan jag går och lägger mej nu tänkte jag slänga upp en bild.



                            ♣ Eyedust- Make up store - 135 kronor
                      ♣ Ögonskugga från Nouba- Kicks- 220 kronor

Eyedusten ser ut att vara rätt lik den förra jag köpte och spillde ut, men dom är faktiskt väldigt olika. Nog för att ni sälert är många där ute som kommer tycka att det var ett onödigt köp, men men då får ni tycka det. Jag tycker att det är roligt att hålla på med smink. När man har en deppig period behöver man något som gör en glad. Kosta vad det kosta vill.

Nouba är förresten ett märke jag verkligen kan rekommendera, i alla fall när det kommer till ögonskuggor (det är det enda jag har testat från Nouba). Ögonskuggorna sitter verkligen hela dagen. Dom flesta ögonskuggorna bleknar ju lite under dagen men inte Noubas.

När det kommer till smink tycker jag att man ska lägga några kronor extra och få bra grejer istället för att köpa något billigt crap som ändå inte fungerar.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0