Ni hjälper mej att orka en dag till

Hej
Jag är hemma från jobbet igen och tänkte skriva några inlägg innan det är dags att sova. Det är verkligen kul att se min statistik just nu  Tror fan att det blev ett litet rekord idag  

Det här inlägget vill jag skriva till er alla som har kommenterat mina deppiga inlägg.

Nit tror att era ord inte betyder någonting, många av er börjar kommentaren med att skriva:
- Jag vet att mina ord kanske inte betyder något för dej (eller liknande)
Men ni anar inte hur fel ni har.
När man mår dåligt över saker finns det ingenting som är så jobbigt som ensamheten. Att vara ensam ibland kan vara skönt, men ensamheten driver en i längden till vansinne.
Till er alla som har skrivit dessa fina kommentarer. Det betyder otroligt mycket för mej! Jag vill bara att ni ska veta det. Det är inte bara ord för mej. Även om ni skriver dom som toma ord, tar jag det som otroligt mycket mer.
Så fort jag blir lite ledsen kan jag gå igenom alla kommentarerna och se att det finns fina människor där ute som faktiskt bryr sej. Och även om ni inte bryr er så har ni skrivit dom orden jag verkligen behöver för att kunna le. Jag finner inga ord som känns riktigt starka men om ni ser det här

Frida
Tindra
Malin
Elli
Becca
Amanda


Era ord betyder visst mycket för mej. Ni hjälper mej att orka leva en dag till <3

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: FRIDA <3

haha du verkade må lite bättre idag i skolan iaf! :) <3

försök komma till skolan oftare, inte för min skull, för din egen skull. Är man ensam hemma så blir man bara deppigare :( i skolan får man annat att tänka på, även om det inte alltid är speciellt roliga saker.. men det är skönt att få träffa folk, för man mår ju alltid som värst när man är ensam! <3

2010-01-28 @ 00:33:09
URL: http://froolf.blogg.se/
Postat av: Tindra

Det är verkligen inte tomma ord. Det finns dom jag skriver tomma ord till, men du behöver faktiskt ord som kommer från hjärtat. Helt ärligt så bryr jag mig, även om du inte känner mig eller vet hur jag ser ur eller något. Men på något sätt känner jag dig, genom bloggen iaf. Hoppas det blir bättre snart, vill inte att du ska må dåligt<3

2010-01-28 @ 19:02:16

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0