Med ett glas vodka i höger hand

Kanske dags att sova.. Några huvudvärkstabletter och ett glas rent så borde det nog gå tillsut.



Fan mitt huvud dunkar och halsen skaver som om det satt en stor kniv i svalget.
Något äcklar mej grymt.
Vad i helvete
Törsten släcks inte, släcks den någonsin?
Alla törstar efter något, vad törstar jag efter?
Den kalla stenen med namnet som snabbt glöms bort,
kylan och tjälen
rosen som tappar blad efter blad
tårarna som för länge sedan slutat rinna
blodet som slutat droppa
lungorna som slutat andas
hjärtat som slutat slå

Med vodka i höger hand tackar jag för mej..

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Amanda

Har frågestund i min blogg! Fråga vad ni vill svarar på det mesta:)

2010-01-26 @ 22:31:52
URL: http://amandalindgreen.webblogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0