Hemma hos Emilia

Hej

Jag vaknade sent idag. Det är min första lediga dag från jobbet på ett tag nu så jag tänkte ta det riktigt lugnt och bara softa.
Carre sov hos mej i natt för första gången på 2 veckor. Det var ingen rolig natt kan jag säga.

Kvällen hos Emilia igår var i alla fall jättemysig. Hennes vin var slut så det fick bli cola och chips istället. Det gjorde inte så mycket.



Först var det bara jag, Emilia och Carre och senare kom Emilias kille Jesper hem.
Det blev faktiskt en jävligt lyckad kväll, nykter och otroligt lyckad. När vi skulle hem till Emilia plockade Carre upp oss i Huddinge. Inne på seven-eleven träffade jag två tjejer som bara stod där och hängde. En av dom känner jag och den andra har jag bara festat med några gånger. Visst, att våran kväll var nykter i mjukisbrallor men deras var att stå och hänga på någon jävla mack. Vems kväll var bäst?

Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Jag är grymt avundsjuk på Emilias boende. Visst hon och hennes kille bor lite avlägset men deras läghet är en av dom mysigaste lägenheterna jag någonsin varit i.

 


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Erture

Hej igen. Det finns inte att få tag på åäö. jag använder en spik till att göra prickarna.

2010-01-06 @ 14:51:58
URL: http://erturesmycken.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0