Hemma från skolan

Hej
Jag skippade provträningen idag och tar det antagligen på torsdag.

Tittar man på det här förstår man kanske varför



Jag slutade 17.00 idag och träningen skulle börja 18.00. Klockan 2 i natt kom jag på att alla mina träningsgrejer är hos pappa. Lycka till att hinna från Thorildsplan till pappa till Vällingby till St:eriksplan till träningen, käla något snabbt och byta om på en timme.
Bara resan fram och tillbaka tar ju typ en timme.

Så nej, det får bli på torsdag istället.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0