Hans första gång




Jag är ju inte kille.. och ibland kan man väl, som jag brukar säga, tacka fan för det alltså.
Jag är som sagt inte kille, men jag tänkte försöka analysera hur deras första gång i sängen skulle kunna se ut.

Grabbar, släng in en kommentar om jag failar totalt. Haha




Jag gissar att dom flesta killarna som gör det för första gången ställer sej frågor som:
Kommer jag gilla det? Kommer hon gilla det? Kommer jag få upp den? Hur fort kommer jag komma?
Och för som som kanske inte är lika bad guys:
Är hon den rätta?
Precis som för tjejer lär dom första gångerna inte bli killens bästa sexupplevelser. Han är rätt klumpig och ja.. sorry men han kommer oftast för fort. Men fan, det är väl inte så konstigt. Har man runkat i ett antal år och plötsligt får testa på något nytt.. men hallå, vi vet ju alla hur killar är. Lite smått nyfikna på allting.

Så har vi det här med att vara redo igen då.
Killar har väl som typ lite samma problem som tjejer där, dom gör det utan att vara redo bara för att kompisarna har gjort det. Den andra grejen är att dom flesta killarna skäms så förbannat mycket att dom inte har gjort det. Av någon anledning är det ju sååå pinsamt att vara oskuld.

Egentligen är tipsen för killar samma som för tjejer (inlägger innan)

Av någon anledning får jag alltid känslan av att killar inte bryr sej. Sex för dom är som att skita. Man bara gör det och sen är det klart. Men någonstans tror jag faktiskt att det finns killar som bryr sej om vem dom har sex med och hur det blir.
För er gäller samma tips som för tjejer:

Välj rätt plats
Välj rätt person
Slappna av
Vänta tills du är helt redo, är du med rätt person kommer den förstå

För fler och liter mer utförliga tips, se inlägget under i sexkategorin.

Killar glöm inte att ni också måste vara redo. Ju mer redo ni blir desto bättre blir första gången. Mina personliga tips till er killar som är oskulder:

- Ta det lugnt, panik.. aa men herregud ni hör ju hur det låter. RELAX

- Berätta att du är oskuld, det är inge kul men det blir definitivt lättare för er båda

- Pressa inte så jävla mycket, det är lugnt att komma efter 10 sekunder första gången.. och 2:a.. och 3:e..

- Tänk inte så mycket- ju mer du tänker desto mer tappar du bort dej, fokusera på henne så märker du vad hon gillar

- Var inte rädd för att misslyckas första gången. Inget illa menat, men första gången blir sällan en riktigt het upplevelse. Men det är ju så det ska vara

Till er tjejer som tar en oskuld:
Var snäll mot honom. Det där är hans 2 viktigaste minuter på otroligt många år. Det är 2 minuter, var snäll i åtminstone 2 minuter. Alla är vi oskulder från början och alla vill vi bli av med den på ett schysst sätt. Tyvärr får inte alla chansen till det. Men bidra inte till att en till ska behöva tycka att det var förjävligt att bli av med oskulden



Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0