Han såg aldrig den busiga issa

Idag är det den 17:e januari.
I 20 månader har jag firat morgondagen på ett eller annat sätt. För första gången på 20 månader är den 18:e en helt vanlig dag. Det känns faktiskt konstigt.

Något som känns ännu konstigare är att jag för några dagar sen kom fram till att han aldrig riktigt lärde känna mitt riktigt jag. På 20 månader kunde han få en skymt av mitt riktigt jag någon gång ibland, men väldigt sällan. Jag märker det nu att i det mesta jag gör har jag en otroligt busig, lekfull och glad personlighet.

Om han hade fått se den personligheten hade han kanske tyckt om mej nu..
Aja antar att livet går vidare tillslut. Jag är i alla fall glad att jag är glad även om en stor sten av sorg kastas i huvudet på mej varje morgon när jag vaknar. Det går över efter en kvart men jag är så trött på allt som den stenen är full av, tro mej den är inte liten den.





Som sagt, han fick se min busiga sida någon gång ibland, otroligt sällan.
Om jag någon gång skaffar mej en ny kanske han får se lite mer av den busiga sidan. Han fick ju den coola issa, hallå hur mycket ska jag behöva ge? Daaaaaah, HAHA

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Anonym

kan du snälla ta bort allt som har med mig att göra snälla för du skriver sa jävla mycket skit bara ta bort allt okej

2010-01-18 @ 23:33:15

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0