Godsaker från Estland

I morse kom Carre hem från Estland.. Haha ni undrade just varför hans namn inte nämnts på ett tag va? .. eller aha... det gjorde ni inte ja.. *ehm , hehe*



I morse kom Carre hem från Estland. Vi båda hade planer på vad vi skulle göra när vi träffades, men som vanligt blir det inte som man tänkt sej.
Drama, drama, drama.

Det blev inga bilder på mej idag, det finns en jävlig bra anledning kan jag säga. Normalt sätt brukar jag ju vara rätt kamerakåt , men inte idag.

Det näst mest romantiska vi lyckades åstadkomma var en middag på Il postino.. Skratta inte. Pizza är romantiskt på sitt sätt tycker jag.

Jag fick i alla fall den här av honom:



Och då undrar ni vad i helskotta är det där... eller aha.. det gjorde ni inte ja *ehm, hehe*


Det där är typ.. choklad tror jag. Jag käkade nyss en... eller ja, okej då två.

Det smakar faktiskt jävligt typiskt Estniska godsaker. Sånna där skumma grejer som man inte riktit kan beskriva, som smakar gott som fan men man fattar aldrig vad dom innehåller och sen tror man att det är fett som fan och sen får man veta att dom är mer nyttiga än feta. Dom är skumma estländarna men dom är jävligt charmiga på sitt sätt, borde väl jag veta som varti tillsammasn med två stycken .

 

Men jag tycker att man kan känna igen smaken från något annat land också.. men jag kan inte riktgit komma på vilket.

Gud vad ni tycker att jag är otroligt intressant nu såhär lite efter tolvslaget... eller aha.. nej det tyckte ni inte ja *ehm, hehe*



Tack älskling ♥

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0