Party like a rockstar

Hej
Jag är så jävla död, bde psykiskt och fysiskt. För typ en timme sen kom jag hem från jobbet och sen dess har jag legat och degat i min säng. Jag har inte ätit något på hela dagen, men jag har i alla fall lyckligtvis fått i mej ett glas vatten.
Som om inte allt redan räcker och blir över var det en riktigt jobbig dag på jobbet idag också. Kö ner till dörren i flera timmar i streck. Vi sprang som idioter.

Nu sitter jag i alla fall här. Helst slut i hela kroppen, jag orkar inte ens tänka. Det blev sent igår. Jag var var hemma vid 4.30 ungefär. 4,5 timmar senare var det upp igen och åka till jobbet. Det är vad issa kallar: härligt!

Kvällen igår var i alla fall helt okej. En liter vodka dränkte det mesta av mina funderingar just nu.



En liten bild från en lång kväll. Gud vad härligt nykter jag ser ut. Det är allt annat än vad man kan säga om hur jag såg ut på slutet.. Gosh

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0