Stuumpans nyår

Hej
Jag är helt död. Det var nog evigheter sne jag var såhär trött sist. Jag började det nya året med ett 10 timmars långt pass på jobbet. Nu har jag precis överlevt det. Mina fötter värker så mycket att det helt ärligt ska bli jävligt intressant att se om jag kan gå imorgon.
Till alla er som klagar över alla som jobbar på donken, och att man tillslut blir lite långsam. Testa sjävla att stå upp i 10 timmar i streck, med en ynka timmes lunchrast, som egentligen bara gör saken värre för benen.
Det skulle jag vilja se.

Nu kommer det antagligen bli några inlägg här, eftersom jag inte direkt kan ta mej någonstans. Jag borde nog satsa på att skaffa en rullstol om jag ska hålla på såhär. I längden blir det en himla schysst investering.

Just nu håller jag på och lägger in alla nyårsbilder i datorn. Antar att jag får bjuda på några också.



Fyrverkerier, som snyggast när issa håller i kameran



Jag och Emilia, förmodligen den enda bra bilden på mej



Jag (som spärrar upp ögonen som ett jävla fån), Emilia, Mimmi och Ingo



Jag stack ut ur mängden på fler än ett sätt denna kväll kan jag säga

Den charmiga sidan av mej... En bild säger ju som sagt mer än 1000 ord. Ibland känner jag mej som en såndär liten nalle som man älskar strax efter att man fått den. Det här är ett tydligt bevis när jag känner mej som en person som är lätt att älska



Issa gör sitt bästa för att se nykter ut.. Better luck next time



Bortsett från dom få vackra bilderna jag visade nu finns det en hel del mer. Kvällen var faktiskt jättelyckad

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0