Dagens underhållning

Herregud. Klockan är över 21.30.
Sen jag skrev förra inlägget har jag suttit och meckat med videoklippen. Tja, envis är man. Eftersom jag ville ha en låt i ena klippet och den inte tilläts av upphovsrättslagen blev det en jävla massa problem. Sen ett antal timmar tillbaka har jag suttit och bråkat med denna lag och testat olika låtar, vilket betyder att jag hela tiden måste fixa om klippet.
Klippet består av en film, efter det bilder och en låt. Att lägga in filmen, alla bilder + övergångar och låten på exakt den platsen jag ville ha tog sin tid, speciellt när jag var tvungen att göra det så många gånger. Tillslut hittade jag en låt som upphovsrättslagen godkände. Tack gode gud säger jag bara.

Bäst för er att ni tittar på det här klippet nu, annars har jag lagt ungefär 8,5 timmar i onödan. Shit. Vilket jävla liv jag har



Det värsta är att jag efter alla dessa timmar fortfarande inte är nöjd. Låten börjar för plötsligt och lite för högt på lite fel ställe. Men men.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Emmelist

vilken söt video stumpan :D haha.



ja det finns på hobby butiker och typ tradera, panduro :) kolla runt lite så hittar du nog kedjor ska du se!

2010-01-14 @ 22:36:16
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: sara

haha du är så sööööt!!! :D blev jätteglad när jag såg ditt klipp, kan inte sluta le nu :) <3

2010-01-15 @ 14:05:09
URL: http://lovebysara.blogg.se/
Postat av: Hanna Sjögren

vad brun du är gumman :)

2010-01-16 @ 22:20:34

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0