Dagens outfit

                

                                                     ♥ Leggings- H&M
                                             ♥ Långt linne- Gina tricot
                                                      ♥ väst- H&M
                                                   ♥ Uggs- Eurosko
                                                ♥ Jacka- Vero moda
                                           ♥ Örhängen- Björn & Birgitte

Enkel outfit. Som sagt, jag orkar inte riktigt bry mej om hur jag ser ut just nu.. Vad jag däremot bryr mej om är att mitt schampoo gör mitt hår mörkare  Det är inte så himla kul att ett schampoo som är jättebra för håret gör att det bli gråbrunt. Jag får försöka fixa det på något sätt.

 

Haha jag gillar bilden btw. Försöker se farlig ut, lyckas jag?  Ett monster på inte ens 1.60, sexigt

 


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Soma

klacken är ju 10.5 och platån är 1,5 så det blir ju 12 tsm så jag räknade så ^^



Hur lång är du förresten? jag är 160 så jag tror skorna går väldigt högt upp på mig. så jag tänkte om den går att vika ner inåt. så att det inte blir en kant alltså. eller ser det bara dumt ut? för jag tänkte att det kanske sitter tajtare då :D

2010-01-27 @ 17:35:20
URL: http://somaa.blogg.se/
Postat av: candra

tittade in lite :)

kommentera gärna något gulligt i min blogg /kram Candra

2010-01-27 @ 18:57:55
URL: http://badbadbaby.devote.se

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0