Dagens outfit

Hej
Jat har haft en rent utsagt onödig dag idag. Jag vaknade 8.15 av att Emilia ringde och väckte mej. Självklart hade jag försovit mej som vanligt.
Jag tvingade henne att komma och käka frukost hemma hos mej och det gjorde hon. Sen kom vi försent till baka till skolan, var i skolan i en halvtimme och nu sitter jag, Roya och Emia och tittar på Skojar du eller?
Den är snart slut så då ska jag väl börja göra mej i ordning för att provträna ikväll. Shit vad jag är nervös, jag kommer kanske inte ens orkar hänga med med min kondis.

Tänkte i alla fall lägga upp dagens outfit


                                 ♥ Lackleggings- Gina tricot
                             ♥ Långt brunt linne- Gina tricot
                                        ♥ Kofta- Mango
                                  ♥ Pälsjacka- Chapnlle
                                         ♥ Väska- Belle
                                      ♥ Skor- Chapnlle
                              ♥ Örhängen- Björn & birgitte 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0