porriga boggen

Jorå, jag har några "manliga" läsare också.. Eller människa med kuk mellan benen är nog en bättre benämning i det här fallet.

Jag vill helst inte gissa på vem den där människan är men jag hoppas för mitt liv att det inte är den där 50-åriga gubben som skulle kunna tänka sej att göra både det ena och det andra med mej.. Fast han kanske inte äger en mobil.

Hm.. anyway, jag ger ju mina läsare vad dom vill ha. Känslga läsare bör scrolla ner rätt fort eller hoppa in på Fokis blogg eller något.

 


Jag tycker att det var a bit too much. Men det är ju ni som bestämmer vad som ska finnas med här på bloggen.
Jag vill att bloggen ska vara sexig, men någonstans måste man nästan dra en gräns.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Fotograf/modell Sandra

http://sandish.blogg.se/2010/january/svar-pa-fraga.html#comment

2010-02-08 @ 20:58:45
URL: http://sandish,blogg.se
Postat av: Peter North

That's the way, aha aha, i like it, aha aha!

2010-02-09 @ 11:39:35
Postat av: Johan

Ja det där var ju lite väl snuskigt.. (från ditt egna album?)

2010-02-09 @ 16:44:53
Postat av: Olle

håhå yeaa, kunde knappt hålla in det. MER TACK!



Nu fattas det bara en hemmagjord snuskrulle så man kan inbilla sig att man sprutar i en slida när man kommer.

2010-02-09 @ 18:52:41

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0