Dark Dita

Jag önskar att jag i alla fall hade bilder på gårkvällens make men det har jag tyvärr inte. Däremot har jag lite halvtaskiga bilder från gårdagens make så jag visar den


Allt kommer från Make up store om jag jag inte skiver något annat

♦ Foundation Visible lift L´oréal H&M (den finns överallt)
♦ Loose powder Milk
♦ Brunpuder vet inte, något dyrare märke finns säkert på Kicks
♦ Eyeprimer clear
♦ M/S Dita
♦ Svart ögonskugga Maybelline finns på Åhléns
♦ Cake eyeliner midnight black Smashbox Kicks
♦ Lipstick Exit
♦ Potgloss Spy
♦ Lip sealer
♦ Ögonbrynspenna H&M
♦ Mascara Masterpiece









Det blev rätt många bilder, men tycker att dom blev så dåliga så det fick bli fler. Jag använde en lila ögonskugga, därför valde jag att ha gröna ögon igår. I verkligheten lyste mina ögon i spegeln, dom fick en as häftig färg som jag aldrig har sett förut, men i kameran blev det lite annorlunda tyvärr

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0