Dagens outfit

Hej
Det har inte blivit några inlägg idag för blogg.se har krånglat, som vanligt.
Jag tänkte i alla fall få iväg några nu innan jag går och lägger mej. Först blir det en halvtaskig outfitbild. Jag hade dansat i 2 timmar prcis innan bilden togs så jag ser inte precis underbart söt ut i ansiktet. Bilden blev som den blev och ansiktet är inte med, så ni slipper mardrömmar i natt

                                        ♥ Jeansleggings- Vero moda
                                      ♥ Långt brunt linne- Gina tricot
                                          ♥ Cardigan- New Yorker
                                                ♥ Uggs- Eurosko
                                                 ♥ Väska- Belle
                                            ♥ Jacka - Vero moda
                                      ♥ Örhängen - Björn&Birgitte
                                     ♥ Halsband - Någon liten affär

Jag hade tänkt visa dagens make också men jag dansade bort sminket så det blir inget med det. Bevis på dansandet kommer i form av film om en liten stund

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0