Analsex


En av er läsare ville att jag skulle skriva om analex. Eller jag är rätt säker på att fler av er vill, men bara en sa något.
Här kommer några rader i alla fall.




Analsex är en sån där grej som man antingen älskar eller hatar första gången man gör det. Oavsett när man gör det lär man lära sej något. Jag lärde mej att det där är ett hål där det ska komma ut grejer och inte in. Vissa lär sej att dom kommer av det och andra lär sej att det helt enkelt inte var deras grej.
Oavsett vad är analsex en grej som många vill testa, och det är väl inte så konstigt med tanke på alla porrfilmer som spottas ut varje dag.
Nu tänkte jag bara ge några tips för att lyckas så bra som möjligt med analsex.



Det absolut första man ska tänka på är vem man gör det med. Speciellt om man är tjej. För en kille är det mest in ut, in ut och antingen är det för tight eller så är det inte det.
För en tjej är det så oerhört mycket mer än då.
Om man som tjej har analsex första gången med en kille man inte känner kanske han inte alls är speciellt snäll. Om han kör på som ingenting kan man räkna med att inte kunna sitta ordentligt på minst en vecka. Se till att du, som tjej, kör första gången med antingen din pojkvän eller en kille du verkligen litar på och vågar säga till. Om det inte känns bra är det viktigt att man vågar säga nej.
Jag tycker att det här är en av dom viktigaste punkterna att tänka på, eftersom analsex oftast gör jäävligt ont första gången.. och några gånger till.

Det andra man ska tänka på är att ha gott om bra glidmedel. Det hade inte jag. Jag och snubben körde med matolja. Ni kan ju tänka er hur det blev, bajs blandat med matolja fresh!



Glidmedel finns i olika former och uteseende, med eller utan smak och i olika konsistenser. Det spelar egentligen ingen större roll vilken man väljer första gången, huvudsaken är att man inte snålar med det. Efter ett tag kommer man hitta sin egen favorit.

Det tredje man bör tänka på är att använda kondom. Det här tipset ger jag framför allt till er killar. Det är inte för att tjejen kan bli gravid, för det är praktiskt omöjligt men alltså testa någongång att trycka upp ett finger i röven (on ni inte redan gjort det) och kolla hur fingret ser ut när ni tar ut det. Tänk er då att eran kuk ska ännu längre in i en röv.. and guess what, vi tjejer skiter också



Var beredd på att:
- Det kommer göra jävligt ont
- Det kommer stinka skit i hela rummet


Den bästa ställningen att köra för det här är nog Doggy. Då slipper killen se tjejens minst sagt osexiga ansiktsuttryck också.
Man kan köra missionären analt, men det är inte lika lätt.

Det finns en riktig konsekvens för tjejer med analsex och det är att ringmuskeln kan gå av, vilket innebär att man inte kan skita ordentligt förrän den har läkt. Den är ju väldigt elastisk, eftersom den är gjord för att kunna vidga sej när dom största korvarna ska ut , men om det mot all förmodan skulle hända med någon kille som är riktigt elak är mitt tips att du inte har kjol på dej. Mjukisbrallor och en blöja är nog den bästa outfiten om det skulle hända.

Jag vill inte avskräcka er som inte har testat analsex. Självklart ska ni testa det, se bara till att göra det när ni är helt redo.
Att vara redo för analsex är inte samma sak som att vara redo att ha sex. Fittan är ju gjord för att ha en kuk i sej, det kan jag säga att stackars analen inte är. Analsex kräver lite mer övning och tålamod än vad vanligt sex gör. Det gör antagligen ont för dom flesta i början och det beror på att analen är väldigt tight och ringmuskeln är ihopdragen när man inte ska göra nummer 2.
Som sagt, det gör ont, men många lär sej att tycka om det och det sägs att flera tjejer till och med kan komma av analsex. Faschinerande, själv klarar jag inte av det.

Och for sure. Du kan inte bli gravid av analsex. Analen är inte på något sätt bunden till livmodern.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: elina

heeej! :) vart kan man köpa glidmedel i olika smaker förutom apoteket? AS BRA BLOGG! :)puss

2010-03-05 @ 09:47:58
Postat av: IE8

Myyyycket glidmedel ska användas! Gärna med smak och doft. Jordgubb eller varför inte kaffesmak? Då slipper man eh diverse obehagliga dofter som kan uppstå vid analsex.

2011-07-29 @ 13:18:53
URL: http://www.kondomkungen.se/
Postat av: faceqatif.com

Thanks for another informative site. Where else may just I am getting that type of info written in such an
ideal way? I have a project that I'm just now working on, and I've been on the look out for such information.

2012-11-26 @ 17:48:20
URL: http://faceqatif.com/AuroraVru/info/
Postat av: ase.se

Det här vart precis vad jag sökte efter! Har sökt länge ändock nu
upptäckte jag äntligen, kudos!

2013-03-28 @ 04:23:21
URL: http://ase.se/kokosfett.nu
Postat av: Martin

Skulle vilja påstå att gör det ont gör man fel oavsett om det är första eller 1000 gången man har analsex. Att det skulle lukta bajs är ju bara trams, aldrig hänt mig trots 16 års frekvent analsexande, varken på fingrar eller kuken. Är man inte skitnödig eller har diarré, så är det rent i tarmen.
Men i övrigt en bra artikel ändån!

2015-01-02 @ 19:04:02
Postat av: Tarif Hippodrome Longchamps

Hello! Do you use Twitter? Id like to follow you if that would be okay. Im undoubtedly enjoying your blog and look forward to new updates.
Tarif Hippodrome Longchamps http://jackson5abc.com/infolist.php?pid=4064


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0