Svar på två kommentarer

Hej

¿Cómo estáis?

Den här kvällen blev inte riktigt som jag hade tänkt mej. Efter många och långa samtal kan jag väl säga att en och annan person kan dra åt helvete. Kvällen har alltså varit.. livlig. Om jag får uttrycka det själv. Jag hade tänkt läsa min 40 sidor geografi och vara en duktig THG-are, men nej. Det blev lite annat.

Jag tänkte i alla fall göra som jag har lovat, jag börjar med att svara på två kommentarer och sen rullar jag vidare med dom senaste dagarnas shopping. Damerna först, sen får killarna sitt.




Anonym: Tack för din kommentar, verkligen. Jag uppskattar när ni skriver en kommentar och berättar vad ni vill ha mer av. Självklart kan jag försöka mecka ihop fler inlägg om hur man kommer över killar. 2 stycken har jag redan gjort (finns under kategorin; killar), men med lite fantasi och egna erfarenheter ska jag nog kunna fixa några fler. Jag är bättre på att hjälpa andra än mej själv så om det finns något specifikt du eller någon annan vill ha hjälp med kan ni antingen skriva en kommentar i bloggen och beskriva det hela, eller så tar ni det med mej anonymt genom mail eller direktkontakt på [email protected]

Jenni: Jag önskar att jag visste vilken typ av videos du menar. Jag kan väl avslöja lite lätt att jag har en underhållande videoídé på gång och jag tror att den kommer uppskattas av flera av er. Det skulle  vara bra om du skrev en kommentar till och beskrev vilken typ av videos du menar. Menar du "Hej bloggen idag har jag gjort..."? eller tips? allmänt galna grejer?  o.s.v

För övrigt kan jag väl upprepa återigen att det när NI som bestämmer vad som ska finnas med på den här bloggen, ni önskar och jag levererar. Säger ingen något fantiserar jag ihop inlägg själv och försöker mixa så att det ska passa alla, och som vanligt på ett så underhållande sätt som möjligt

 


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0