Sex



Det var någon dag sen jag tipsade om en liten sexställning och jag vet ju att ni vill ha mer av det. Så här kommer en. Den här ställningen finns det väl inte så mycket att säga om. Killen har sina händer fria. Är han duktig och fattar vad han håller på med ser han till att göra så att dom inte är fria längre, exempelvis som ovan.
För övrigt är den en väldigt simpel ställning som jag tror att dom flesta har kört, eller en liknande när man som tjej håller upp sej. Den får jag visa nästa gång.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0