Sex



Den här ger absolut bäst effekt om tjejen sitter upp och håller upp sej själv med armarna. Om hon palcerr armarna på killens bröst kommer hon dels får jävligt snygg rygg, vilket är ett litet +, dels kommer killen kunna andas ordentligt, eftersom han slipper ha henne liggande över sej och bäst av allt blir man som tjej otroligt tight när man sitter lite upp. Det är jobbigt för armarna i längden och av egna erfarenheter vet jag att om killen har stor är det efter en rätt kort stund näst intill omöjligt att hålla sej uppe. Det beror mest på att han kommer så otroligt långt in men också på att det är så himla tight. Att klara det plus att hålla sej uppe.. som sagt, av egna erfarenheter säger jag bara att man lätt faller efter en stund.
Om killen har kort underlättar det för honom om hon sitter upp, annars är det lätt att han glider ut hela tiden.

För övrigt är den här, som alla andra ställningar jag visar, värd att prova. Ni kommer gilla det

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0