Problem med statistiken

Usch vad deppigt det är att kolla statistiken just nu. Jag tror att det är något fel på den. Alltså att den inte räknar alla besökare.

Tidigare har jag sagt att statistiken som ni kan se på min framsida på bloggen skiljer sej med 30 besökare åt fel håll. När det står 70 på bloggen har jag egentligen 100 besökare, engligt publishme.

Den senaste veckan vet jag inte riktigt vad som har hänt. Statistiken som ni kan se rör sej uppåt precis som vanligt, men den jag kan se står helt still. Ni kommenterar vissa inlägg och jag vet att ni kommer in och läser o.s.v. ändå rör sej statistiken inte uppåt, snarare neråt. Jättetråkigt. Så här ser det ut just nu




Ett exempel bara. Det är inte det bästa att ta ett sånt här exempel en lördagkväll. På tex. en vardag är det mycket större skillnad. Hade et varit tisdag hade statistiken legat på 70 och den som nu är 99 hade förmodligen legat på åtminstone 160. Men men, det är som det är

Jag tyckte bättre om blogg.se för några år sen , innan det blev jävla publishme. Det är fan bara problem nu.

Är det någon annan som har problem med statistiken, eller är det bara jag?


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Anonym

2010-10-09 @ 21:22:09

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0