Packad på museet

Idag var vi på museeum, arkitekturmuseet till och med. Helt värdelöst
Men dom hade god fika där



Dagen på museet var i alla fall rätt galen. Fast det var mer som att jag var riktigt packad, jag minns inte mycket av den. Jag minns att jag sparkade ner en askkopp när jag skulle ta bort lite snö, jag minns att jag låg över Emilia vid bordet och att jag garvade oavbrutet. Sen minns jag att jag gick med benen i kors till toaletten och var riktigt nära på att kissa på mej.
Sen kommer en rätt lång minneslucka.
Sen minns jag att det var en full finne som började snacka med oss. Han sa något om att han kom från Finland och att det var för mycket snö i Vällingby.
Sjuk snubbe, men han var charmig på sitt sätt  Nästa minne jag har är att vi sitter på en buss och sen är vi hemma hos mej och dansar plötsligt.

Händelserik dag, eller hur?
Gillar by the way inte Pepsis nya logga, fet diss på den alltså


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0